Vi hører en del for, at vi ikke spiller med egne talenter mere i VB. Lidt underligt, eftersom vi havde fire spilere fra talentafdelingen på banen mod SE. Men det kan selvfølgelig altid blive bedre.
For hyggens skyld har jeg prøvet at sætte et hold med VB-produkter, der er aktive i dag. Det er ikke noget helt dårligt hold. VB laver stadig gode fodboldspillere, selvom talentfabrikken ikke helt er, hvad den har været. Jeg tror dog, vi er på rette vej, og jeg glæder mig over, at det igen er de offensive talenter (Faghir og Mucolli), der er de mest iøjnefaldende - i tråd med VB-traditionen.
Andreas Jungdal (AC Milan)
Mads Thychosen (FCN)
Alexander Scholtz (FCM)
Patrick Bangsgaard (SE)
Erik Marxen (RFC)
Agon Mucolli (FCF)
Azer Busuladzic (Athen)
Thomas Gundelund (VB)
Arbnor Mucolli (VB)
Wahid Faghir (VB)
Valdemar Sadrifar (VB)
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp