Snak

Mere indhold efter annoncen
@Bruhmo, den opstilling tror jeg er 100%.

En anden skriver på cr.dk at det er/ligner et sats. Mener også at vi kan komme til at mangle "muskler" - i begge ender.

Men hvis "de er dumme nok" til at lade os spille som vi er bedst til kan det blive en god kamp.

Og måske kan al den 75 mio-snak komme til at virke distraherende på Nelsson.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Der er ikke så mange alternativer når Schoop ikke er med. Det skulle være hetemi for Montiel - men det håber jeg ikke.
Virkelig ærgerlig med Schoop. Men man kan også sige, at der nu ikke er en Falk vi skal holde øje med på midtbanen, så vi kan nok godt tillade os at spille med en Montiel-type.
Schoop eller ej, så er jeg sikker på, at vi nok skal tilspille os store chancer. FCKs forsvar er det svageste i mange år, selv med Victor Nilsson fra start.
Vejle Boldklub 130 års stolthed
Jeg må indrømme at jeg er nervøs før kampen. FCKerne er stærkt motiverede for at vise hvor de hører til i tabellen, og vi risikerer en snitter, hvis vi ikke har defensiven helt på plads.

Derfor foretrækker jeg også Hetemi frem for Montiel fra start. Så kan vi jo altid justere hvis vi kører rundt med dem. Men det tvivler jeg på bliver tilfældet. Jeg håber naturligvis, men tænker at vi skal styre optimismen..
Jeg "smed" Hetemi af holdet tidligere på ugen, set i lyset af de indtrufne omstændigheder er jeg villig til at ændre på det:)

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bliver super spændende at se hvor langt holdet er kommet i udviklingen! Hvor meget kan vi matche et hold som FCK?

Havde gerne set Milosevic til at tage slagsmålene med Wilczek, men glæder mig til at se Mucolli i en mere central rolle :)
Herligt hold I har jer. Dark horse til top 6?
Midtjylland!
Nøj hvor er man stolt over at holde med Vejle.
4 spillere fra eget akademi også spiller man lige op (endda bedre) med så stor en klub uden at man går ind til kampen med et defensivt udgangspunkt.

Der er langt vej endnu, men indtil videre er sæsonen til karakter 10 pil op :)
Vejle Boldklub 130 års stolthed
Tillykke. Vildt flot - Vejle er blevet den klub, jeg følger mest i Danmark. Virkelig en spændende organisationer der kørt i stilling.
Vi skal have mere kynisme ind i begge ender, men der er sgu tegningen til noget virkeligt godt i dette hold!
Annonce