@Bruhmo, den opstilling tror jeg er 100%.
En anden skriver på cr.dk at det er/ligner et sats. Mener også at vi kan komme til at mangle "muskler" - i begge ender.
Men hvis "de er dumme nok" til at lade os spille som vi er bedst til kan det blive en god kamp.
Og måske kan al den 75 mio-snak komme til at virke distraherende på Nelsson.
//hjst
En anden skriver på cr.dk at det er/ligner et sats. Mener også at vi kan komme til at mangle "muskler" - i begge ender.
Men hvis "de er dumme nok" til at lade os spille som vi er bedst til kan det blive en god kamp.
Og måske kan al den 75 mio-snak komme til at virke distraherende på Nelsson.
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"