Ifølge eksperterne på tv3 tror de ikke på Kjartan får et minut mere for Vejle efter de udtalelser.
Jo jo, men nu skal Graulund jo ikke forveksle sin egen evne til hurtigt at blive fornærmet med en topprofessionel træner som Galca, der ser på, hvad holdet har brug for, og ikke vil drømme om at svække holdet på grund af sine egne eller ejerens sårede følelser ;-)
Spørgsmålet er bare, om Kjartan stadig spiller en rolle i Galcas planer.
Med en smule professionalisme og konsekvens, kan Kjartans udtalelse håndteres internt i klubben. Jeg ser ikke Kjartan som en offerbøvs, der går rundt og surmuler, om end han havde en dårlig dag i Århus. Kjartan skal nok tage udfordringen op og levere sit bedste i træningen. Om det så rækker, er en anden sag. Han er havnet i en hård konkurrencesituation med Raphael og Faghir. Henrique leverede også en fin præstation, da han kom ind fra bænken.
Det kan gå hurtigt i fodbold. Måske er Faghir i en anden liga, inden vinduet smækker i, og så ser situationen anderledes ud for Kjartan.
Håber dog at Faghir bliver. Det ser rigtig fornuftig ud med ham på toppen og med Sousa og Mucolli på kanterne. Det er et meget dynamisk angreb.