Snak

Mere indhold efter annoncen
Har svært imod er vist ikke overdrevet, ikke vundet i Odense siden april ´97. Og endnu værre i den efterfølgende udekamp - i Aalborg hvor det ikke er blevet til sejr siden maj ´88. Hvis vi får brudt disse to "rekorder" - eller bare opnår point(s) - er VB i mine øjne kommet langt.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Nu lever fodbolden naturligvis på resultater, men vi skal passe på med udelukkende at måle holdets udvikling på disse! Vi skal først vise at vi tør "spille" mod dem allesammen, tør tage initiativet og skabe chancer! Når vi har succes med dette skal resultaterne nok komme... Også på længere sigt...

Kjartan er jeg overbevist om at der stadig er en vigtig rolle til, HVIS han selv vil!
Med det spil vi har vist i de to seneste kampe, så tror jeg godt, at vi kan have en chance mod OB. Tror minimum på et point, måske de tre af slagsen. Det bliver en målrig kamp tror jeg. Vi skal passe på Jebali.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Enig i at der nok skal blive gang i den i begge ender.
OB´s forsvar er bestemt til at tale med, omvendt ser de stærke ud offensivt med Sabbi og især Jebali. Jebali, en type der nok minder om Wilczek, som jeg egentlig synes vi fik lukket fint ned for i søndag, undtagen den ene chance han får.

Kunne godt tænke mig at se Dwamena fra start. Han har haft nogle gode indhop. Ellers er spørgsmålet vel egentlig kun, hvilke to, udover Saeed, der skal udgøre midtbanen.
Vejle Boldklub 130 års stolthed
Enig - mon ikke Abnor bliver rykket ud, så Schoop, Hetemi og rama kan kæmpe om de to pladser.
Gad godt se Montiel få ny startchance men tror ikke det sker.

Tror Dwamena starter istedet for Wahid
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mit bud på startopstillingen mod OB:

Opstilling: 4-2-3-1

Mål: Indy

Forsvar: Gundelund, Greve, Ojala, Amundsen

Defensiv midtbane: Ezatolahi, Ramadani

Offensiv midt og kanter: Sousa, Schoop, Mucolli

Angreb: Faghir

I målet er Indy selvfølgelig selvskreven. Gundelund har gjort det forrygende på højre back og han har været med på flere ugens hold og månedens hold. Synes midterforsvaret stadig skal på bestå af Greve og Ojala, men Ojala kan blive udfordret af Milosevic. Dog ved jeg ikke hvordan svenskerens form er. På venstre back har Amundsen virkelig gjort det godt også.

På den defensive midtbane foretrækker jeg klart at have Ezatolahi og Ramadani sammen. Ezatolahi har virkelig imponeret mig med sin rolighed. Ramadani er bare en af mine favoritter, men Galca starter måske igen med Hetemi i stedet for Ramadani.

På kanterne skal vi have Sousa og Mucolli. Sousa skal være på højre kant, hvor han kan trække ind med sit venstre ben. Mucolli skal være på venstre kant, hvor han har imponeret.

Den offensive midtbane vil jeg give til Schoop, fordi vi så vil være mere kompakte og have et bedre defensivt udgangspunkt. Dog ved jeg ikke hvordan situationen er omkring ham. Er han klar til at spille? Hvis Schoop ikke er klar kan Hetemi tage pladsen eller Montiel, men han starter nok ude igen.

I angrebet vil jeg vælge Faghir foran Dwamena, da den unge 17-årige knægt har gjort det godt i angrebet og vist modenhed i sit spil. Desuden indgår han godt i samspillet med Sousa og Mucolli. Dwamena vil jeg have som en farlig indskifter.

Det var midt bud på en mulig startopstilling til kampen mod OB i morgen. Den startopstilling tror jeg godt kan tage de tre point, så lad os gøre det.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Dwamena i stedet for Faghir, Ramadani for Lundrim, Schoop for Lucas Jensen. Sådan er kortene blandet fra start. Kommer ikke udenom at sommerfuglene i maven er anderledes end de var i 1.division (absolut intet negativt vedr den division), men det er bare noget andet. Lad os nyde det. Så længe vi kan.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Kommer ikke udenom at sommerfuglene i maven er anderledes end de var i 1.division (absolut intet negativt vedr den division), men det er bare noget andet.


Har det på samme måde med sommerfuglene i maven :) men er edermame også glad for at vi ikke er i 1. Division denne sæson! Top6 bliver et kæmpe hundeslagsmål dernede :O

Lad os så få en god og koncentreret indsats i dag!
Selvom Faghir, Jensen og Hetemi har gjort det godt, synes jeg, denne opstilling ser en anelse skarpere ud. Vi skal nok give OB en god kamp, men de er kommet godt fra land, så det bliver svært. Der skal være fuldt fokus fra første sekund, og så skal VB´erne ikke lade sig kyse fysisk, som det er set før mod OB.

Med både Rama og Saeid fra start ser den defensive dækning foran forsvaret solid ud. Schoop kan også tage fra. Offensivt ser det giftigt ud med de to vævre teknikkere med de hurtige fødder kombineret med Dwamenas fart, fysik og målnæse.

Kom så de røde!
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Dejlig opstilling og som forventet.

Bliver spændende. God kamp
Annonce