Mit bud på startopstillingen mod OB:
Opstilling: 4-2-3-1
Mål: Indy
Forsvar: Gundelund, Greve, Ojala, Amundsen
Defensiv midtbane: Ezatolahi, Ramadani
Offensiv midt og kanter: Sousa, Schoop, Mucolli
Angreb: Faghir
I målet er Indy selvfølgelig selvskreven. Gundelund har gjort det forrygende på højre back og han har været med på flere ugens hold og månedens hold. Synes midterforsvaret stadig skal på bestå af Greve og Ojala, men Ojala kan blive udfordret af Milosevic. Dog ved jeg ikke hvordan svenskerens form er. På venstre back har Amundsen virkelig gjort det godt også.
På den defensive midtbane foretrækker jeg klart at have Ezatolahi og Ramadani sammen. Ezatolahi har virkelig imponeret mig med sin rolighed. Ramadani er bare en af mine favoritter, men Galca starter måske igen med Hetemi i stedet for Ramadani.
På kanterne skal vi have Sousa og Mucolli. Sousa skal være på højre kant, hvor han kan trække ind med sit venstre ben. Mucolli skal være på venstre kant, hvor han har imponeret.
Den offensive midtbane vil jeg give til Schoop, fordi vi så vil være mere kompakte og have et bedre defensivt udgangspunkt. Dog ved jeg ikke hvordan situationen er omkring ham. Er han klar til at spille? Hvis Schoop ikke er klar kan Hetemi tage pladsen eller Montiel, men han starter nok ude igen.
I angrebet vil jeg vælge Faghir foran Dwamena, da den unge 17-årige knægt har gjort det godt i angrebet og vist modenhed i sit spil. Desuden indgår han godt i samspillet med Sousa og Mucolli. Dwamena vil jeg have som en farlig indskifter.
Det var midt bud på en mulig startopstilling til kampen mod OB i morgen. Den startopstilling tror jeg godt kan tage de tre point, så lad os gøre det.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber
AS Roma - tre scudettoer
FC Barcelona - 26 mesterskaber
Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma