Jeg magter ikke hvis vi igen lukker et hurtigt mål ind. Fuld koncentration fra starten tak.
Vejle BK siden 1984
Vigtig sejr med de tre point. Når sæsonen engang er færdig og man skal kigge tilbage på den, så kan de her tre point i Odense i dag stå tilbage, som et afgørende højdepunkt, hvis vi overlever.
En kamp hvor spillet ikke rigtig fungerede. Vi spillede for langsomt, men det ændrede sig da Faghir kom ind. De tre point luner![quote]