Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg magter ikke hvis vi igen lukker et hurtigt mål ind. Fuld koncentration fra starten tak.
Vejle BK siden 1984
Ramte plet med ti ud af elleve spillere. Dwamena erstatter Faghir i front. Fint efter min mening.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Bliver kampen ikke vist på Viaplay??? Jeg brænder sammen, hvis jeg skal til at skifte udbyder igen...
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Eurosport 2
Eurosport.

Fremragende optakt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja hamrende god optakt. Bliver som nævnt vist på Eurosport 2 i TV. Den vises også som streaming på Dplay og Eurosport Player.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Sammenlignede tidligere på ugen Jebali med Louati (til OB´erens fordel).Den aktion og røde kort kunne også være skat for Louati.

Har man hukommelsen i orden vender tankerne måske tilbage til en kamp i ´99 hvor OB fik en mand smidt ud ret tidligt og hvor vi reddede det ene point i sidste minut. Noget at forbedre.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Fint vi kommer til 0-0 ved pausen, men vi spiller for langsomt. Det skal gå hurtigere i opspillet.
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Vigtig sejr med de tre point. Når sæsonen engang er færdig og man skal kigge tilbage på den, så kan de her tre point i Odense i dag stå tilbage, som et afgørende højdepunkt, hvis vi overlever.

En kamp hvor spillet ikke rigtig fungerede. Vi spillede for langsomt, men det ændrede sig da Faghir kom ind. De tre point luner!
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Vigtig sejr med de tre point. Når sæsonen engang er færdig og man skal kigge tilbage på den, så kan de her tre point i Odense i dag stå tilbage, som et afgørende højdepunkt, hvis vi overlever.

En kamp hvor spillet ikke rigtig fungerede. Vi spillede for langsomt, men det ændrede sig da Faghir kom ind. De tre point luner![quote]

[/quote]
- ja især ovenpå de 2p vi lod ligge på græstæppet i søndags mod FCK så var disse 3p desto mere velkomne - om end uventede. Vi spillede vist ikke nogen særlig god kamp siger de der har set kampen, vi andre må se frem til 2 minutters højdepunkter i Onside senere.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Annonce