Ja. Det gik alt for langsomt, da vi kom i overtal og Odense overlod spillet til os. Men med Saeed og Rama på den defensive var det nok også en smule givet, da det nok ikke er deres spidskompetence, at sætte tempo i spillet. Men selvfølgelig kunne man ikke vide, at vi pludselig skulle skabe en kamp.
Ikke fordi jeg mener, de aldrig spiller bolden fremad, der synes jeg Saeed faktisk er rigtig god, men det bliv til lidt for mange berøreringer alt for ofte.
Derfor undrede det mig også, at vi ikke fik sat en Montiel eller Hetemi ind lidt tidligere, så det kunne gå lidt hurtigere. Eneste forklaring jeg kan tænke på er, at det ene point blev prioriteret.
Der vil komme en del kampe, hvor vi igen skal ud og skabe en kamp. Formentlig allerede næste mod Lyngby. Håber Galca tager det op som et fokuspunkt inden.
Nuvel vi vandt på en svær udebane, holdte clean sheet og ligger nr. 3. Jeg bør faktisk ikke klage ;)
Vejle Boldklub 130 års stolthed