Snak

Mere indhold efter annoncen
https://vafo.dk/artikel/finnbogason-f%C3%A6rdig-i-n%C3%B8rreskoven

Nu skriver Folkebladet at det ER slut med Kjartan i VB og at kontrakten er ophævet.

Jeg græmmes.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
https://vejle-boldklub.dk/vejle-boldklub-ophaever-med-finnbogason/

Den er slem! Han skriver vel ganske sikkert med en anden Superligaklub :(

Men fedt at se at der kom lidt flere skillinger ud af Rasmus Lauritsen handlen :)
Jeg fatter ikke helt det her med Finnbogason.

Hvad hvis Dwamena bliver skadet og/eller Wahid bliver solgt til en god pris i vinterpausen?

Er der noget gentleman indover fra Vejles side eller skaber det splid at han ikke spiller eller er det han lidt dumme udtalelser om nyindkøbene.

Jeg er med på at man sparer hans løn, men jeg håber ikke det ende i en situation, hvor han mangler
ikke kun overkriften
De VB-ledere der har indgået aftalen om ophævelse med Kjartan er jo heller ikke født igår. Hans kontrakt med VB gjaldt til 30.6.21, så Kjartan har måske også måttet spytte lidt til, fx en tillægskontrakt om ikke at skifte til en nuværende superligaklub i indeværende sæson.

Men vi ved jo ikke meget udover at KF er kommet med nogle udtalelser som han tilsyneladende ikke agter at trække tilbage, udtalelser af en karakter som vores ledelse (incl træner) ikke kan leve med. Forståeligt nok.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Jeg synes da Henrique har set hæderlig ud. Numerisk giver det mening på den korte bane. Hvorfor have den dårlige energi fra en spiller der sætter selv over holdet. Sousa kan også smides op i værste fald.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nåh, den tanke med en begrænsning på et klubskifte havde så ingen gang på jord.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Så er Kjartan på plads i Horsens. Det gik hurtigt. Dumt eller ikke dumt?
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Så er Kjartan på plads i Horsens. Det gik hurtigt. Dumt eller ikke dumt?


Det ved vi først når sæsonen er ovre, baseret på flere faktorer:
Er det Kjartan fra efteråret 2019 eller foråret 2020?
Hvordan klarer Faghir, Dwamena mm. sig.
Rykker Vejle ned?
Rykker Horsens ned?

Men min umiddelbare holdning er: Nej, det er ikke dumt.
Så er Kjartan på plads i Horsens. Det gik hurtigt. Dumt eller ikke dumt?


Det er ikke til at svare på lige nu. Det kan jo blive godt, men der er ikke så meget perspektiv i det udover et perspektiv om at overleve i superligaen hvilket jo kan være en gangbar forklaring.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Umiddelbart virker det dumt. Forfærdeligt hvis Kjartan bliver den tunge på vægtskålen der går at Horsens ender over Vejle til sidst.

På de anden side spares der lønkroner og det er måske godt for truppen at der ikke vandrer en utilfreds Kjartan rundt.

Jeg havde hellere set ham i en anden liga
ikke kun overkriften
Annonce