https://vafo.dk/artikel/finnbogason-f%C3%A6rdig-i-n%C3%B8rreskoven
Nu skriver Folkebladet at det ER slut med Kjartan i VB og at kontrakten er ophævet.
Jeg græmmes.
//hjst
Nu skriver Folkebladet at det ER slut med Kjartan i VB og at kontrakten er ophævet.
Jeg græmmes.
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"