men jeg synes det er dårlig ledelse at der ikke kunne findes en bedre løsning end en ophævelse af kontrakten!
Synes det er et lidt forsimplet udsagn? Hvad er alternativet? Der var jo ingen der ville betale for ham... Vi skal huske på at Finnbogason reagerede på at han efter pre-season var gledet ned som 3. valg i angrebet! Af de to som trænede/spillede ham af holdet, har Dwamena har scoret 2 mål i fire kampe og Faghir ligner en af årets åbenbaringer i Superligaen! Ekstremt svært at argumentere mod deres spilletid!
Hvordan skal ledelsen agere over for en spiller der vil vurderes på hans 2019 indsats, når der altså nu spilles i efteråret 2020? De kunne jo ikke love ham fast spilletid, når han nu engang ikke er den bedste til træning?
Denne løsning er en win-win for VB og Finnbogason (og win-win-win hvis vi tæller ACH med ;))