Vi er slet ikke uenige i at Krüger forsøgte at dæmpe debatten der var under opsejling.
Jeg er dog som mange andre uforstående over han skulle smides helt ud af A truppen til træning.
Jeg frygter vi kommer til at mangle hans vildskab når vi kommer længere ind i turneringen.
Det kan godt være han skylder 5 mål fra forårs sæsonen men de nye frontløbere får sgu også mål tørke?
Jeg havde gerne set en løsning hvor Kjartan fik plads på bænken som joker, sikkert en løsning som en 34 årlig nok kunne leve med i noget tid.
Jeg er dog som mange andre uforstående over han skulle smides helt ud af A truppen til træning.
Jeg frygter vi kommer til at mangle hans vildskab når vi kommer længere ind i turneringen.
Det kan godt være han skylder 5 mål fra forårs sæsonen men de nye frontløbere får sgu også mål tørke?
Jeg havde gerne set en løsning hvor Kjartan fik plads på bænken som joker, sikkert en løsning som en 34 årlig nok kunne leve med i noget tid.
VB
Klubånd i solskin
Troskab i regn.