God præstation mod Hobro i pokalen. Vi fik at se, at der er god bredde i truppen, og at flere banker på til en plads i startelleveren. For eksempel så Yamga godt ud på højre back.
Ok, baggrunden var lidt billig mod et hårdt skadesramt Hobro-mandskab, men man må bare sige, at den situation udnyttede VB fuldt ud bortset fra korte perioder i kampen, hvor Hobro var godt med.
Flot indhop af Montano. Mine forventninger til ham er efterhånden ret store. Han laver mange gode ting.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp