100% Enig, PST!
Vi skal være positive, optimister og ambitiøse! Vi skal turde gå efter at vinde alle kampe! Men samtidigt skal vi være ydmyge og udelukkende have fokus på den næste kamp!
Generelt set ser de nye formater i Superligaen og 1. Division ud til at have skabt høj konkurrence! Det er godt for dansk klubfodbold!
Vi skal være positive, optimister og ambitiøse! Vi skal turde gå efter at vinde alle kampe! Men samtidigt skal vi være ydmyge og udelukkende have fokus på den næste kamp!
Generelt set ser de nye formater i Superligaen og 1. Division ud til at have skabt høj konkurrence! Det er godt for dansk klubfodbold!