Er der nogen der ved hvad der sker med Vladis Emmerson?
Ifølge Transfermarkt er han spiller i VB lige nu og har været det siden 30/6, men han er ikke skrevet på listen over forsvarere i klubben inde på klubbens hjemmeside. Han er også spiller i VB ifølge Fifa 21, hvor han har 61 i stats.
Så vidt jeg kan læse, fik han i juni 2018 en 3-årig kontrakt. Vi har ikke hørt noget om at hans kontrakt er ophævet - så han må da spille i klubben og træne med, med mindre han er frosset ud eller han bare ikke er dukket op?? Han spillede sidst fodbold i marts i Rusland for Armavir, så han må være ret rusten på nuværende tidspunkt.
Jeg kan ikke se noget opslag fra ham på hans facebook og instagram længe.
Ifølge Transfermarkt er han spiller i VB lige nu og har været det siden 30/6, men han er ikke skrevet på listen over forsvarere i klubben inde på klubbens hjemmeside. Han er også spiller i VB ifølge Fifa 21, hvor han har 61 i stats.
Så vidt jeg kan læse, fik han i juni 2018 en 3-årig kontrakt. Vi har ikke hørt noget om at hans kontrakt er ophævet - så han må da spille i klubben og træne med, med mindre han er frosset ud eller han bare ikke er dukket op?? Han spillede sidst fodbold i marts i Rusland for Armavir, så han må være ret rusten på nuværende tidspunkt.
Jeg kan ikke se noget opslag fra ham på hans facebook og instagram længe.
Fodbold skal ses paa stadion eller i Ultra HD