Sidst vi i superligaen havde en periode med 4 kampe uden nederlag var i slutspillet i april 2019. Kan vi tangere den i dag er jeg tilfreds - og selvom lige nu også kæmper med AGF om 3.pladsen er det dog vigtigere fos os at AGF også vinder i dag. Så vil søndagen være helt perfekt.
//hjst
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"