Snak

Mere indhold efter annoncen
Sidst vi i superligaen havde en periode med 4 kampe uden nederlag var i slutspillet i april 2019. Kan vi tangere den i dag er jeg tilfreds - og selvom lige nu også kæmper med AGF om 3.pladsen er det dog vigtigere fos os at AGF også vinder i dag. Så vil søndagen være helt perfekt.

//hjst

"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Ja, det bliver spændende at se, hvordan vi reagerer, når vi nu for første gang i Superligaen står som favoritter.
Håber ikke vi starter med både Rama og Saeed fra start. Det hæmmer vores offensiv alt for meget. Så hellere Hetemi eller Schoop ved siden af Saeed.
Også fortjent at se Yamga og Montano i truppen efter deres præstationer mod Hobro. Mon ikke de nok skal få spilletid i dag.
Vejle Boldklub 130 års stolthed
Jeg har det virkelig svært med AGF. Ja de var klasser bedre end os da vi mødte dem, men havde dommeren tilladt en hurtig igangsætning af frispark (som dommeren gjorde i skraldspandskampen i Vejle) havde vi måske udlignet. Men mit problem med AGF er jo at de er direkte uvenner med bolden. Klart mindst boldpossesion i superligaen indtil nu. Så håber de spiller uafgjort og vi overhaler dem i dag.
Pointen, som måske ikke var tydelig nok: Jo færre point til Horsens jo bedre for os.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Jeg forstod pointen hjst:-) Vi skal jo sikre en ny sæson og den bedste og hurtigste måde er en plads i top 6 efter 22 kampe. Så uafgjort så mister begge hold 2 point.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fuldt fokus på egne indsatser og resultater! Så må de andre kampe slutte som de gør...

En god indsats og 3 point i dag, tak :)
Overraskende for mig at Gundelund og Muccoli er bænket.

Havde også håbet at Montiel fik en chance igen.

Men det ændrer ikke på vi har en stærk startopstilling.
Enig i at egne kampe er nr. 1

Noget forundret over ændringer i bageste geledder efter 2 kampe med rent bur. Hvad fatter gør er forhåbentlig det rigtige !

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
Mucolli var ret anonym mod OB, mens Faghir virkelig gjorde en forskel, da han kom ind. Så den synes jeg egentlig er meget logisk.

Yamga så rigtig godt ud mod Hobro, men jeg er også lidt overrasket over at se Gunde på bænken. Han har jo også gjort det rigtig godt.

Det var vel ventet, at Milosevic på et tidspunkt skulle blive starter. Det er så måske nu, det sker.

Vi må glæde os over, vi har så stærk en trup, at vi har gode spillere i god form på bænken. Det er luksus.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Når man nu ikke kan komme på stadion trods sæsonkort, så stor ros til D play / Eurosport for optakten og normalt også nedtakten.
Det betaler jeg gerne abonnement for.
Annonce