Snak

Mere indhold efter annoncen
Sløv, sløv start! Hvor er energien og presset?
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Ramadani havde fortjent at score, men godt fulgt op af Saeid
Fan af Liverpool FC & Vejle Boldklub siden 1990'erne.
Langt fra alt der fungerede... Men en kvalitet i sig selv at sætte 3 points på kontoen på en dag som denne! Videre :)
Imponerende vi står med 6 point i de seneste to kampe når spillet ikke rigtigt har siddet der. Marginaler og spillere der har x factor og kvalitet gør en forskel.

Kunne godt tænke mig at se en opstilling hvor Scoop ikke skal spille på 10´eren.
Tror vi havde nyt godt af, at få Montiel ind tidligere. Da vi får overtaget er det defensive udtryk vores midtbane har, belastende for vores angreb.
Heldigvis har Lyngby ikke noget hurra-hold og vi får alligevel vist, at vi spiller for spiller er klart bedst.
Dejlig søndag. Men stadig noget at arbejde med.

Vejle Boldklub 130 års stolthed
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havde desværre ikke mulighed for at se dagens kamp, men forstår på kommentarerne, at der stadig er plads til forbedringer. Men pointmæssigt var det perfekt med 3 point mere på kontoen - og så mod Lyngby, hvor det jo reelt drejede sig om 6-points. Samtidig tabte ACH, så netop nu er vi så hhv. 8 og 9 foran Lyngby og ACH, - det havde jeg næsten ikke turde håbe på før sæsonstarten (og ej heller efter den første kamp).

Iflg. VAF skulle VB vist helst hente 4 point i de næste 4 kampe (skrevet før Lyngby kampen). Det er vi så godt på vej mod med dagens 3 point mod Lyngby, men de 2 ude-kampe mod AaB og FCN bliver nok vanskelige - det plejer de i hvertfald. Til gengæld skulle vi så gerne hente mindst et point hjemme mod Randers. Og glipper det mod Randers må vi bare hente point med hjem fra AaB eller FCN i stedet.

Og OB plejede vi jo heller ikke at kunne slå i Odense...
Med et stort glimt i øjet Kigger jeg i krystalkuglen på næste runde...

AGF vinder ikke over Fck
Brøndby Vinder ikke over FCM
Begge realistisk...

Det betyder vi med sejr om mandagen i Ålborg kan lægge os på førstepladsen :-)

Med det sagt er målet stadig overlevelse !!!

Hold dig klar til at tage et screenshot af live-stillingen, hvis der skulle komme en tidlig VB-scoring i Ålborg ;-)

Får vi point med fra Ålborg, er det svært at bevare pessimismen. Det er vel nærmest vores hadestadion nummer ét.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Vi spillede 1-1 i Ålborg sidst vi var i superligaen. Mads Greve udlignede.
Ok. Det er vist også rigtigt. Men generelt er vores historik på Ålborg Stadion miserabel. Uanset hvad er det ikke den kamp, der kommer til at afgøre sæsonen. Men en god præstation og point i Ålborg vil være endnu en indikation på, at tingene går i den rigtige retning.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce