Havde desværre ikke mulighed for at se dagens kamp, men forstår på kommentarerne, at der stadig er plads til forbedringer. Men pointmæssigt var det perfekt med 3 point mere på kontoen - og så mod Lyngby, hvor det jo reelt drejede sig om 6-points. Samtidig tabte ACH, så netop nu er vi så hhv. 8 og 9 foran Lyngby og ACH, - det havde jeg næsten ikke turde håbe på før sæsonstarten (og ej heller efter den første kamp).
Iflg. VAF skulle VB vist helst hente 4 point i de næste 4 kampe (skrevet før Lyngby kampen). Det er vi så godt på vej mod med dagens 3 point mod Lyngby, men de 2 ude-kampe mod AaB og FCN bliver nok vanskelige - det plejer de i hvertfald. Til gengæld skulle vi så gerne hente mindst et point hjemme mod Randers. Og glipper det mod Randers må vi bare hente point med hjem fra AaB eller FCN i stedet.
Og OB plejede vi jo heller ikke at kunne slå i Odense...