Fra Vejle Stadion til Europa League på King Power Stadium i Leicester... Yurchenko og Gryn har tur i den :) (dog ikke resultatet!)
Snak
lør 24. okt 2020
Jeg har et stykke tid gået og funderet over hvordan vi som VB fans kan støtte vores klub når vi ikke må komme på stadion.
Igår kunne vi læse at spillere og staben har hjulpet med lønnedgang for at undgå afskedigelser.
Igår blev der endegyldigt lukket ned fadøl og stadion platter resten af året, og derfor blev den økonomiske situation for VB igen forværret.
Jeg har købt sæson kort og navne på mosaikken men smider gerne en hundredmand mere til hjemmekampe selvom jeg skal se kampene fra sofaen.
Brøndby fans er begyndt at sælge fiktive billetter til hjemmekampe som støtte til deres klub.
Er der andre end mig der vil støtte sådan et initiativ hvis muligheden var der?
Igår kunne vi læse at spillere og staben har hjulpet med lønnedgang for at undgå afskedigelser.
Igår blev der endegyldigt lukket ned fadøl og stadion platter resten af året, og derfor blev den økonomiske situation for VB igen forværret.
Jeg har købt sæson kort og navne på mosaikken men smider gerne en hundredmand mere til hjemmekampe selvom jeg skal se kampene fra sofaen.
Brøndby fans er begyndt at sælge fiktive billetter til hjemmekampe som støtte til deres klub.
Er der andre end mig der vil støtte sådan et initiativ hvis muligheden var der?
VB
Klubånd i solskin
Troskab i regn.
lør 24. okt 2020
Tifo Kort svar ja.
Jeg har sæsonkort selvom jeg er bosat i Nordsjælland, men smider gerne mere i puljen.
Måske man kunne oprette en konto til formålet i Arbejdernes Landsbank når de nu er hovedsponsor.
Jeg har sæsonkort selvom jeg er bosat i Nordsjælland, men smider gerne mere i puljen.
Måske man kunne oprette en konto til formålet i Arbejdernes Landsbank når de nu er hovedsponsor.
man 26. okt 2020
Jeg savner virkelig Vejle altid melder ud hvorfor.
Montiel er han skadet eller bare ikke fundet god nok?
Dwamena er nok skadet da han gik ud i pausen af sidste kamp, men en melding ville være rar at få som fan og tilskuer.
Kører det ikke og kan vi ikke score, ser bænken lidt tynd ud rent offensivt.
Montiel er han skadet eller bare ikke fundet god nok?
Dwamena er nok skadet da han gik ud i pausen af sidste kamp, men en melding ville være rar at få som fan og tilskuer.
Kører det ikke og kan vi ikke score, ser bænken lidt tynd ud rent offensivt.
man 26. okt 2020
Tjo.
Der jo det GDPR, som gør, at man ikke længere må melde ud, at en spiller/medarbejder er skadet uden at man skal til at have personens samtykke.
Derudover har jeg lagt mærke til, at der ikke blev annonceret nogen trupudtagelse op til kampen. Galca gjorde noget af det samme sidste SL-sæson for at holde det hemmeligt, hvem som man har med, hvilket også kan være en grund til, at der ikke er meldt noget ud.
Ift. Dwamena kan jeg dog sige, at jeg har hørt, han ikke har trænet med i den sidste uge.
Der jo det GDPR, som gør, at man ikke længere må melde ud, at en spiller/medarbejder er skadet uden at man skal til at have personens samtykke.
Derudover har jeg lagt mærke til, at der ikke blev annonceret nogen trupudtagelse op til kampen. Galca gjorde noget af det samme sidste SL-sæson for at holde det hemmeligt, hvem som man har med, hvilket også kan være en grund til, at der ikke er meldt noget ud.
Ift. Dwamena kan jeg dog sige, at jeg har hørt, han ikke har trænet med i den sidste uge.
Vejle Boldklub 130 års stolthed
man 26. okt 2020
Av for en beslutning med Yamga men man kan ikke andet end sige de har været markant bedre siden Mølgaard kom ind.
Flot kamp at Faghir så langt
Flot kamp at Faghir så langt
man 26. okt 2020
Mølgaard har været klasse efter indhoppet. Jeg undrer mig dog stadig over, hvornår Gunde har spillet sig af.
Stærk 1. halvleg efter en start, hvor VB havde lidt svært ved at spille sig ud af presset fra AaB. Det kom der styr på, sim jamen skred frem. Ingen kunne vel have klaget over en VB-føring. Nu handler det om at fortsætte.
Stærk 1. halvleg efter en start, hvor VB havde lidt svært ved at spille sig ud af presset fra AaB. Det kom der styr på, sim jamen skred frem. Ingen kunne vel have klaget over en VB-føring. Nu handler det om at fortsætte.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp