To kampe i træk på kunstgræs (Brabrand på onsdag). Den vigtigste her til eftermiddag.
Mega fedt og sympatisk hold FCN kommer med, der vel nok spille det mest seværdige hold i ligaen. Kamaldeen, Francis mfl. er noget helt andet end tonser-holdet Randers.
Mon ikke vi kommer til at se to hold, der går efter sejren i en underholdende kamp.
Må sige jeg er glad for at se Montiel og Ojala tilbage i truppen, især sidstnævnte var savnet mod Randers. Forhåbentlig kan det bidrage til mere ro i forsvaret, hvilket der nok også bliver brug for, hvis vi ikke skal blive for rundtosset.
Mega fedt og sympatisk hold FCN kommer med, der vel nok spille det mest seværdige hold i ligaen. Kamaldeen, Francis mfl. er noget helt andet end tonser-holdet Randers.
Mon ikke vi kommer til at se to hold, der går efter sejren i en underholdende kamp.
Må sige jeg er glad for at se Montiel og Ojala tilbage i truppen, især sidstnævnte var savnet mod Randers. Forhåbentlig kan det bidrage til mere ro i forsvaret, hvilket der nok også bliver brug for, hvis vi ikke skal blive for rundtosset.
Vejle Boldklub 130 års stolthed