Ellers er det sgu lidt noget lort med trætte ben og Sousa på tribunen
Udover Amundsen, Mølgaard og Sousa tror jeg næppe vi skal regne med mange flere som mulige Start-XI i Brøndby kampen også... og Schoop og Greve får vel ikke trætte ben af de få minutter ;)
Og med sejren skal Sousa blot sidde ud i pokalen!
Overordnet set fint med en sejr i sidste ende, og en del minutter i benene på en del reserver... den centrale midtbanekonstellation med Hetemi, Montiel og Sousa tror jeg heller ikke vi kommer til at se igen, meget ubalanceret!