Superligaen vil altid være prioriteten, men Pokalen er nu engang også en officiel turnering :) Kunne vi trække Nykøbing FC, Jammerbugt/Holstebro i 4. runde ville det være endnu en god runde at få bredden i spil...
Men med vores lidt pressede situation på angribersiden er vi nød til at holde dem friske til Superligaen. Så må vi se om vi stadigt er i Pokalen til foråret!
Men med vores lidt pressede situation på angribersiden er vi nød til at holde dem friske til Superligaen. Så må vi se om vi stadigt er i Pokalen til foråret!