Ikke et uventet eller ufortjent nederlag i aftes. Målet i overtid af 1.halvleg gav Brøndby tro og det modsatte for VB.
Selv efter 14 dages kamppause synes jeg flere VB´ere så lidt slidte ud, men flere har jo også brugt tid på med diverse landshold (ligesom mange andre klubber).
3 kampe - 1p. Lad os nu afslutte et godt efterår uden nederlag mod Horsens/Lyngby, så skal det nok gå.
//hjst
Selv efter 14 dages kamppause synes jeg flere VB´ere så lidt slidte ud, men flere har jo også brugt tid på med diverse landshold (ligesom mange andre klubber).
3 kampe - 1p. Lad os nu afslutte et godt efterår uden nederlag mod Horsens/Lyngby, så skal det nok gå.
//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1.
"Klubånd i solskin - troskab i regn"