Det er også mig ubegribeligt, at vi hver eneste kamp starter så dårligt ud. Vi er rent faktisk ligaens dårligste, hvis man kun så på resultatet ved pausen.
Husker det netop som omvendt under Sormani, hvor vi ikke kunne holde en føring.
Ift. hvorvidt vi skal spille med én eller to 6´ere, så er det en svær balancegang. Måske endda et paradoks. På den ene side vil vi alt andet lige stå med et stærkere defensivt fundament, men offensivt ligger det ikke op til en forbedring ift. at skabe chancer. Omvendt med kun en enkel 6´er.
Jeg synes ikke det er taktisk det går galt og det er nok deri jeg ligger "fint nok". Koncentrationsmæssig er det dog ikke fint nok, da koncentrationen koster to straffespark på to lorte tidspunkter, hvor vi i begge tilfælde lige er kommet ud fra omklædningen og får en kold spand vand i hovedet på den måde.
De to sekvenser er simpelthen ikke godt nok og der må og skal steppes op.
Vejle Boldklub 130 års stolthed