Grunden til det har været sådan i nogle år er fordi han bogstaveligt har været ekstremt middelmådig i 90 % af kampene han har spillet.
Snak
Ødegaard om kritik: Jeg har prøvet at grine af det
tirs 23. jun 10:30
Efter kampen mod Senegal forholdt Martin Ødegaard sig til den kritik, der har været af ham efter åbningskampen mod Irak. Han prøver at grine af det, fortæller han.
Læs hele nyheden her
Det primære problem har vel været skaderne. Når han har været fit, synes jeg egentlig tendensen har været, at vi har spillet bedre. Også selvom han har været langt fra niveauet i 22/23 og 23/24.
https://kortlink.dk/sudv