Snak

Mere indhold efter annoncen

Ødegaard om kritik: Jeg har prøvet at grine af det

tirs 23. jun 10:30

Efter kampen mod Senegal forholdt Martin Ødegaard sig til den kritik, der har været af ham efter åbningskampen mod Irak. Han prøver at grine af det, fortæller han.



Læs hele nyheden her
Grunden til det har været sådan i nogle år er fordi han bogstaveligt har været ekstremt middelmådig i 90 % af kampene han har spillet.
moderator
Det primære problem har vel været skaderne. Når han har været fit, synes jeg egentlig tendensen har været, at vi har spillet bedre. Også selvom han har været langt fra niveauet i 22/23 og 23/24.
https://kortlink.dk/sudv
Så god synes jeg heller ikke han var i går. Ja, stadig meget langt til hans gode sæsoner i Arsenal. Kan kun håbe på at han genvinder tidligere niveau. Så stadig gerne vi fandt et alternativ
Annonce