Snak

Mere indhold efter annoncen

Øst-topholdene viste ingen slinger i valsen

tors 2. apr 2015
Frem slog BSV og Helsingør høstede fuld gevinst hos GVI, da topklubberne i 2. division øst fortsatte parløbet.

Læs hele nyheden her
Sådan FREM, ikke det store spil fremme i dag, men nok til at slå et tamt BSV hold, som ikke havde en eneste målshance i kampen.
FREM havde et par store som blev brændt, men havde så ca. 10 hjørnespark og scorede på 2 af dem.

Lidt over 1000 tilskuere på en kold blæsende dag er sgu også i orden til en 2. div kamp.

Som en lille sidebemærkning til tilskuerdebatten med ballade kan jeg sige følgende:


Rigtig mange af de tilskuere der lever og ånder for BK FREM, står 2-3 meter fra mållinjen i Valby. Ingen net eller lign. Absolut intet blir der kastet ind på banen. Stort set ingen kontrollører..... Ingen ballade, som sædvanlig.
Det til trods for at der blir gået godt til i ølboderne, som sædvanligvis havde kronede dage :-)
Til kampe mod de andre tophold med en del tilskuere fra begge sider er der ingen afspærring mellem fans overhovdet. Hverken i Valby Idrætspark eller nogen af de andre steder. Jeg har aldrig set eller hørt om ballade.

Til en kamp for et års tid siden ude i Sundby mod Fremad A, 2000 tilskuere, stod jeg sammen med en Fremmer og hyggesnakkede det meste af 1. halvleg sammen med 2 Fremad A fans i blåt. Det foregik lige midt mellem ca. 6-700 Fremfans i det helt åbne udebaneafsnit.
Jeg kendte dem ikke og havde aldrig set dem før. Da det blir pause aftalte vi, at hvis de hentede øl så gav jeg. De to i blåt fik 120 kr med og kom naturligvis tilbage med øl. Jeg var aldrig i tvivl !

Jeg går, trods alt, ud fra at de fleste fans fra BIF, og andre, er bare nogenlunde normale i hovedet. Så det er mig en gåde at man ikke kan mandsopdække de psykopater der står i forreste række og kaster diverse ting efter spillerne på banen.
Man kan jo sidde i tv og se dem med maske eller tørklæde på hovedet.
Men med seriøs videoudstyr kan man jo sagtens pege dem ud under kampen og så sætte hårdt ind direkte med det samme. Kontrollører og politi i samarbejde.
Det er kun en spørgsmål om vilje til at finde/bruge resurser. Penge.

Jeg fatter ikke hvad der sker for de mennesker og forstår slet ikke hvorfor man ikke har smidt dem ad h.... til for længst, hvor de hører hjemme.

FREM er Kult
Jeg kunne ikke have formuleret det bedre selv :-)
Jeg kan også kun sige, at jeg er enig. Og så glæder jeg mig til kampene mod jer. Forhåbentlig i solskin og med mange tilskuere på tribunen.
Frem +1
Og det er det, der kendetegner en rigtig fodboldfan, der følger sit hold.
Vanløse IF siden jeg blev født
Annonce