Snak

Mere indhold efter annoncen
Det betyder vel næsten at Erik Johansson er væk efter Sommerferien?!

Eller det vil han 100% være hvis der var 1-2 håndfulde flere kampe at spille sig i "topform" i (efter sin skade) til at skifte kunne blive aktuelt.
nu skulle der åbenbart være en sag hængende over hovedet på deres formand, der gør at klubben ikke vil gå igang, eller videre med forhandlinger, før denne er afsluttet. Deres formand er angiveligt mistænkt for økonomisk kriminalitet
Det bliver ikke Bjelland, da han ikke vil hjem til superligaen.

Deres formand har rigtig nok en sag hængende over hovedet. Men han har fået lov til at gøre forhandlingerne med FCK færdig, da disse startede før den økonomiske sag. Så vidt jeg forstår det, kommer det ikke til at have nogen betydning for signingen.
Men jeg kan tage fejl?¡
Nogen der har set ham spille mere end et par kampe som kan gi noget info.?
Er man ikke super naiv,hvis man tror at bjelland kommer til fck? Det sker ikke, der er større chancer på zanka om nogle år
Man blev man ikke også kaldt naiv da man håbede på Fischer, lidt naivitet gøre vel ikke noget
Altid hvid og blå, Forza FCK..... Et kæmpe stort tak til Ståle & Don ø..
For en kommentator som Faxe eller Frank Arnesen, som dog vel og mærke ikke kommenterer SL fodbold, ville det være meget sjovt at prøve og høre en af dem udtale det navn :-D
Det smukkeste stadion i Danmark ligger i København! Zuma <3
Håber faktisk lidt på, at FCK får ham i stedet for FCM.. Jeg mener ikke han passer ind til FCM (som også har kigget på ham) Tror dog han ville blive god hos FCK, men om han ville blive fast mand... det er jeg ikke engang sikker på.
Annonce