Snak

Mere indhold efter annoncen

Östersund-stopper: FCK er interesserede

tirs 15. maj 2018
FC København har angiveligt snøren ude efter Östersunds midterforsvarer Sotirios Papagiannopoulos, fortæller spilleren, der også har været på blokken i FC Midtjylland. 

Læs hele nyheden her
Alt må være bedre end de nuværende midterforsvarere!
Bliver et interessant navneopråb i parken :P
Det ville sku være lækkert at få ham der. Han var en stor årsag til de flotte resultater Østersund lavede i Europa. Blev FCM ikke afvist af ham?
Så vil jeg langt hellere have at vi henter Andreas maxsø hjem fra Tyrkiet. Han er en del yngre, har klart et større salgspotentiale og så kender han jo allerede superligaen
Arsenal Real Madrid FCK
Så vil jeg langt hellere have at vi henter Andreas maxsø hjem fra Tyrkiet. Han er en del yngre, har klart et større salgspotentiale og så kender han jo allerede superligaen


Helt enig. Maxsø (selvom jeg ikke har set ham i Tyrkiet) er en god spiller og som du siger han et par gode år i Superligaen gør ham attraktiv for udlandet igen.
Jeg hader den klub du holder med. Fck Fan. Årets bold.dk bruger 2011 & 2014.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Af alle de græske navne er det her en let en
MUFC
Vil gerne lige forsvare centerforsvaret lidt i det her forår..

Jeg anerkender at både Vavro og Lüftner var en decideret katastrofe i efteråret, ingen grund til diskussion der.. men jeg syntes specielt Vavro har løftet sit niveau markant i det her forår og faktisk står som en af de stærkeste i det forsvar. Ankersen og Stephan har faktisk være mere skyld i mål end han har, og Lüftner er sådan lidt den samme historie.. nogle gode præstationer men så sandelig også nogle af den ringe slags.
@lakseper

Ja specielt hvis halvdelen af Parkens tilskuere har fået fire øl eller derover :-D
Det smukkeste stadion i Danmark ligger i København! Zuma <3
Papa Gianno og Poul os´!
Nemt nok. Det skal bare angribes ...
Freja & Thor!!
Papagiannopoulos=Papa
....vi har jo gode erfaringer med en Pape, så tid til en Papa....Yes Daddy!
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
Annonce