Alt må være bedre end de nuværende midterforsvarere!
Snak
Östersund-stopper: FCK er interesserede
tirs 15. maj 2018
FC København har angiveligt snøren ude efter Östersunds midterforsvarer Sotirios Papagiannopoulos, fortæller spilleren, der også har været på blokken i FC Midtjylland.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
tirs 15. maj 2018
Det ville sku være lækkert at få ham der. Han var en stor årsag til de flotte resultater Østersund lavede i Europa. Blev FCM ikke afvist af ham?
tirs 15. maj 2018
Så vil jeg langt hellere have at vi henter Andreas maxsø hjem fra Tyrkiet. Han er en del yngre, har klart et større salgspotentiale og så kender han jo allerede superligaen
Arsenal
Real Madrid
FCK
tirs 15. maj 2018
Så vil jeg langt hellere have at vi henter Andreas maxsø hjem fra Tyrkiet. Han er en del yngre, har klart et større salgspotentiale og så kender han jo allerede superligaen
Helt enig. Maxsø (selvom jeg ikke har set ham i Tyrkiet) er en god spiller og som du siger han et par gode år i Superligaen gør ham attraktiv for udlandet igen.
Jeg hader den klub du holder med.
Fck Fan.
Årets bold.dk bruger 2011 & 2014.
tirs 15. maj 2018
Vil gerne lige forsvare centerforsvaret lidt i det her forår..
Jeg anerkender at både Vavro og Lüftner var en decideret katastrofe i efteråret, ingen grund til diskussion der.. men jeg syntes specielt Vavro har løftet sit niveau markant i det her forår og faktisk står som en af de stærkeste i det forsvar. Ankersen og Stephan har faktisk være mere skyld i mål end han har, og Lüftner er sådan lidt den samme historie.. nogle gode præstationer men så sandelig også nogle af den ringe slags.
Jeg anerkender at både Vavro og Lüftner var en decideret katastrofe i efteråret, ingen grund til diskussion der.. men jeg syntes specielt Vavro har løftet sit niveau markant i det her forår og faktisk står som en af de stærkeste i det forsvar. Ankersen og Stephan har faktisk være mere skyld i mål end han har, og Lüftner er sådan lidt den samme historie.. nogle gode præstationer men så sandelig også nogle af den ringe slags.
tirs 15. maj 2018
@lakseper
Ja specielt hvis halvdelen af Parkens tilskuere har fået fire øl eller derover :-D
Ja specielt hvis halvdelen af Parkens tilskuere har fået fire øl eller derover :-D
Det smukkeste stadion i Danmark ligger i København!
Zuma <3