Østrig virker ikke rigtig til at forstå, hvilket hold, de skal møde på onsdag. Lidt høflighedsfraser og så ikke rigtig mere. Men det er fint for DK, for jeg tror de kommer til at få en brat opvågning, hvis de undervurderer Hjulmand og det danske landshold.
Samtidig må DK efterhånden have en kæmpe tro på egne evner. Ikke kun pga af tiden under Hareide, men i særdeleshed pga den måde, de har formået at bygge videre på det fundament under Hjulmand. Spillerne spiller i enten top- eller gode solide subtop klubber rundt i Europa og får alle sammen regelmæssig spilletid. De har en god organisation og er taktisk velfunderet. De har kvalitet og bredde på alle positioner- og et højt kreativt niveau. De har ingen svage sider, som jeg ser det og holdånden er helt i top. Østrig kan godt gå hen og få en hed aften, hvis de ikke går yderst ydmyge ind til opgaven og lader være med at sætte baren for højt.
Samtidig må DK efterhånden have en kæmpe tro på egne evner. Ikke kun pga af tiden under Hareide, men i særdeleshed pga den måde, de har formået at bygge videre på det fundament under Hjulmand. Spillerne spiller i enten top- eller gode solide subtop klubber rundt i Europa og får alle sammen regelmæssig spilletid. De har en god organisation og er taktisk velfunderet. De har kvalitet og bredde på alle positioner- og et højt kreativt niveau. De har ingen svage sider, som jeg ser det og holdånden er helt i top. Østrig kan godt gå hen og få en hed aften, hvis de ikke går yderst ydmyge ind til opgaven og lader være med at sætte baren for højt.
https://twitter.com/infosfcb/status/1503096223938453508?s=20&t=19q9rsxzpUGq6ZYv4-CEDA