Snak

Mere indhold efter annoncen

Østrig stiller med B-hold i Danmarks gruppe

man 15. mar 2021

Østrig mangler flere profiler, når de skal møde Skotland i VM-kvalifikationen i Danmarks gruppe, da de tyske coronaregler sætter en stopper for indrejse til Storbritannien.



Læs hele nyheden her
Er desværre bange for at dette kan udvikle sig til lidt af en farce med alle de forskellige rejserestriktioner. Både dette og sagen med Dolberg er eksempler på de udfordringer der er lige nu og man må næsten gå ud fra at der er flere lignende sager rundt om i Europa. Lad os håbe at vi snart går mod bedre og lysere tider.
Burde kampen ikke blive spillet på neutral grund i så fald? Det er jo ikke Østrigs skyld at Tyskland har strenge restriktioner.
moderator
Jeg fik odds 2.90 på Skotland. Det er smukt.
Dette er en signatur.
Annonce