Så flyttes der fra Hareskoven til Ikast
Snak
'Turbo' Bent ville prøve noget nyt
man 4. aug 16:17
Efter mange år i Brøndby har Bent Christensen følt et behov for at prøve noget nyt, og han har stor respekt for FC Midtjylland. Det fortæller den nye akademichef til midtjydernes egne kanaler.
Læs hele nyheden her
man 4. aug 16:53
Man har efterhånden følelsen af, at der er gang i en udrensning i Brøndby. De store pengemænd vil vist have komplet kontrol.