Snak

Mere indhold efter annoncen

'Turbo' Bent ville prøve noget nyt

man 4. aug 16:17

Efter mange år i Brøndby har Bent Christensen følt et behov for at prøve noget nyt, og han har stor respekt for FC Midtjylland. Det fortæller den nye akademichef til midtjydernes egne kanaler.



Læs hele nyheden her
Så flyttes der fra Hareskoven til Ikast
Man har efterhånden følelsen af, at der er gang i en udrensning i Brøndby. De store pengemænd vil vist have komplet kontrol.
Ja, det han siger giver mening og er vel ikke den store overraskelse efter så mange år samme sted. Og et spændende sted han tager hen. De har et moderne træningsanlæg på heden.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Annonce