Den der med bolden, der røg i spil igen efter at have ramt tværpinden. Om det er den samme situation ved jeg ikke, men jeg husker en gang, hvor det skete og hvor tv- billederne viste, at bolden ikke havde været i mål, fordi hele bolden ikke havde nået at passere linjen. Det havde VAR ikke hjulpet på, det var målet konstruktion, der var årsag til, der ikke var mål.
Evasive action, what a load of baloney. A dive is a dive!