Snak

Mere indhold efter annoncen
XSDU
VAR kan vel aldrig bruges rigtigt når det er alm. dødelige fodboldfans, der stadig står bag beslutningerne i et lukket rum?
VAR kunne være perfekt, hvis man havde upartiske personer siddende bag de lukkede døre, måske det kunne være godt hvis de der sad i det hemmelige rum og styrede var håndboldfans.

Hvad var din største oplevelse som dommer i karrieren?

- England-Argentina var speciel, men jeg dømte også en VM-semifinale i 2002, som var en kæmpe oplevelse. Det var Brasilien med den rigtige Ronaldo, så det var meget specielt, siger Milton.


Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet over kommentatoren den rigtige Ronaldo:-)

Men ellers forklarer Kim Milton det udmærket med hensyn til VAR. Det skal kun bruges til de klare fejlkendelser og ikke være millimeterpræcist hele tiden. Ellers ødelægger det charmen ved fodbold.

Er der nogen her der ved hvilken kamp i Valencia han refererer til i starten af interviewet?
Forza Napoli Sempre!
Annonce