Good luck og om et par år siger vi “Welcome back”. Danske ungdomsspillere er generelt elendigt skolet taktisk og derfor tit ikke kan slå igennem i udlandet. MEGET få gør det. Vores ungdomstrænere i DK og DBU er elendig til at gå op i det taktiske og træne dem. Man går for meget op i træning med bold og den fysiske del, at man glemmer 2 af de nok vigtigste: Taktik og Mentalitet, især i modgang.
Snak
16-årig dansker scorer kontrakt i Atalanta
tirs 15. jul 07:11
16-årige Lukas Friis Heidemann skriver ifølge Bolds oplysninger under på en kontrakt med den italienske storklub Atalanta.
Læs hele nyheden her
tirs 15. jul 08:55
Sikke en gang BS at lukke ud på en tirsdag morgen, hvor solen endda skinner fint over husenes tage.
De danske talenter beviser jo netop at de har kvaliteter i disse år, hvilket gør dem attraktive på adresser rundt omkring i Europa. Din kommentar kommer ca. 15-20 år for sent.
De danske talenter beviser jo netop at de har kvaliteter i disse år, hvilket gør dem attraktive på adresser rundt omkring i Europa. Din kommentar kommer ca. 15-20 år for sent.
Sport og politik ER forbundet
tirs 15. jul 09:05
Den er nok 50/50 om de slår igenne eller ikke.
Men herhjemme er frafaldet vel større. Hvis du tager en procentdel af hvor mange 16 årige danskere der bliver i dk der ikke engang bliver pro kontra hvor mange af de 16 årige danskere der tager til udlandet tidligt som ikke bliver pro, så tænker jeg favøren er i udlandet.
Det er generelt nemmere at komme til at leve af fodbolden hvis du tager udlandsskiftet.
Det taktiske er noget vås. Danskere er generelt godt skoleret og er kendt for deres sociale færdigheder og evne til at tilpasse sig. Til gengæld er de generelt lidt dårligere i modgang.
Men herhjemme er frafaldet vel større. Hvis du tager en procentdel af hvor mange 16 årige danskere der bliver i dk der ikke engang bliver pro kontra hvor mange af de 16 årige danskere der tager til udlandet tidligt som ikke bliver pro, så tænker jeg favøren er i udlandet.
Det er generelt nemmere at komme til at leve af fodbolden hvis du tager udlandsskiftet.
Det taktiske er noget vås. Danskere er generelt godt skoleret og er kendt for deres sociale færdigheder og evne til at tilpasse sig. Til gengæld er de generelt lidt dårligere i modgang.