Snak

Mere indhold efter annoncen

16-årig i Leipzig: Kan tænke om det er det værd

søn 10. nov 2019

Det kan være svært at være alene med sine tanker som 16-årig i RB Leipzig. Men det er drømmen værd, konkluderer den tidligere OB-back Gustav Grubbe hver gang.



Læs hele nyheden her
- Mit fokus lægger klart på at komme på førsteholdet, men det er der også lang tid til.


Jonas, Jonas, Jonas. Kender du ikke forskel på "ligge" og "lægge"?
FCK by heart. AGF by relocation.
Delaneyforpresident. Er du fucking dum?
Delaneyforpresident. Er du fucking dum?


Hvorfor skriver du dog det?
Brøndby, Landsholdet
Fordi det er dumt skrevet?
Fordi det er dumt skrevet?


Jeg spørger dig, hvorfor du kalder det dumt, at en bruger påpeger en graverende sproglig fejl hos en journalist, og så svarer du, at det er fordi, det er ...dumt. Se DET er dumt.
Brøndby, Landsholdet
Delaneyforpresident. Er du fucking dum?


Det var noget af et sprogbrug. Prøv at være lidt mere konstruktiv fremover. Du er blevet anmeldt, og så må vi se, om der bliver reageret på det.

Og det kan da godt ske min kommentar angående den sproglige fejl var en lille smule nedladende. Men det må man gerne være, når det kommer til "ligge" og "lægge". Sådan har det altid været.
FCK by heart. AGF by relocation.
Annonce