Derfor
Nej. Hvad forskel gør det? De skulle bare have scoret på en af chancerne.
Randers fik jo heller ikke bolden over stregen på en af deres ekstremt få chancer sammenholdt med Vejle så de kunne jo heller ikke lukke kampen.
Men Vejle dominerede på bolden og fik Randers til at se forvirrede ud i første halvleg og havde flere gode chancer der kunne give mål
Alt i alt fortjent deler efter en halvleg til hver
Nej. Hvad forskel gør det? De skulle bare have scoret på en af chancerne.
Randers fik jo heller ikke bolden over stregen på en af deres ekstremt få chancer sammenholdt med Vejle så de kunne jo heller ikke lukke kampen.
Men Vejle dominerede på bolden og fik Randers til at se forvirrede ud i første halvleg og havde flere gode chancer der kunne give mål
Alt i alt fortjent deler efter en halvleg til hver