Snak

Mere indhold efter annoncen
Kom så BB. Nu skal det ske. Det bliver super spændende med en masse lokalbrag
@bmp77 Som Brønshøj fan, er jeg interesseret i at vide hvorfor du ser os som ´den stærkeste spiller´?

. Kom så BB.


Du kaldte;-)

Jeg er ikke tilfreds. Nu stiger kontingentet for ungdomsspillerne igen, så der bliver råd til at sende holdet til Jylland i tide og utide.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others. The same applies when you are stupid.
BARE FOR SJOV:
Hvor mange af disse hold i de to 2. divisioner har nogensinde spillet i landets bedste række (1. division/Superligaen)?
Jeg har ikke tjekket diverse leksika - mit bud er ni (måske ti).
Ved Aarhus Fremad har
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Holbæk var i 1. div under Bosse Håkansson fra 1974-78 og i 2 pokalfinaler 75+76 mod Vejle (0-1) og Esbjerg (1-2)

Andre klubber der har spillet i 1 div. i 70erne Slagelse, Vanløse, B1901 (nu Nykøbing FC)

http://fodboldarkiv.dk/holbaek/arkiv/slutplaceringer.htm
B 93, AB, Frem, Næstved og Aarhus Fremad har spillet i Superligaen... Sikkert også flere før dens tid
Brønshøj havde sin foreløbigt sidste sæson i bedste række i 1989, men som tilhængerne altid synger: vi er på vej i Champions League!
Brønshøj Boldklub Manchester United Chemnitzer FC.
Men som NFC fan glæder jeg mig allerede til opgør imod Næstved, Slagelse, og 2 x Roskilde....
Det bliver en vild sæson for både NFC, Næstved, FC Roskilde og Brønshøj, som alle i Øst rækken vil kæmpe om første pladsen.....

Desværre ser jeg Brønshøj som den stærkeste spiller pt...


Mener du seriøst det der?
BB har hentet Mads Gabel, Emil Vatani og Alexander Lazarevic.
3 spillere på ganske udemærket 1. divisions niveau
Dem skal Brønshøj nok få mere end glæde af....
Annonce