Kom så BB. Nu skal det ske. Det bliver super spændende med en masse lokalbrag
Snak
man 3. aug 2020
@bmp77 Som Brønshøj fan, er jeg interesseret i at vide hvorfor du ser os som ´den stærkeste spiller´?
man 3. aug 2020
. Kom så BB.
Du kaldte;-)
Jeg er ikke tilfreds. Nu stiger kontingentet for ungdomsspillerne igen, så der bliver råd til at sende holdet til Jylland i tide og utide.
Remember, when you are dead, you do not know you are dead. It is only painful for others.
The same applies when you are stupid.
man 3. aug 2020
BARE FOR SJOV:
Hvor mange af disse hold i de to 2. divisioner har nogensinde spillet i landets bedste række (1. division/Superligaen)?
Jeg har ikke tjekket diverse leksika - mit bud er ni (måske ti).
Hvor mange af disse hold i de to 2. divisioner har nogensinde spillet i landets bedste række (1. division/Superligaen)?
Jeg har ikke tjekket diverse leksika - mit bud er ni (måske ti).
Redigeretman 3. aug 2020
Holbæk var i 1. div under Bosse Håkansson fra 1974-78 og i 2 pokalfinaler 75+76 mod Vejle (0-1) og Esbjerg (1-2)
Andre klubber der har spillet i 1 div. i 70erne Slagelse, Vanløse, B1901 (nu Nykøbing FC)
http://fodboldarkiv.dk/holbaek/arkiv/slutplaceringer.htm
Andre klubber der har spillet i 1 div. i 70erne Slagelse, Vanløse, B1901 (nu Nykøbing FC)
http://fodboldarkiv.dk/holbaek/arkiv/slutplaceringer.htm
man 3. aug 2020
B 93, AB, Frem, Næstved og Aarhus Fremad har spillet i Superligaen... Sikkert også flere før dens tid
tirs 4. aug 2020
Brønshøj havde sin foreløbigt sidste sæson i bedste række i 1989, men som tilhængerne altid synger: vi er på vej i Champions League!
Brønshøj Boldklub
Manchester United
Chemnitzer FC.
tirs 4. aug 2020
Men som NFC fan glæder jeg mig allerede til opgør imod Næstved, Slagelse, og 2 x Roskilde....
Det bliver en vild sæson for både NFC, Næstved, FC Roskilde og Brønshøj, som alle i Øst rækken vil kæmpe om første pladsen.....
Desværre ser jeg Brønshøj som den stærkeste spiller pt...
Mener du seriøst det der?