Snak

Mere indhold efter annoncen
Mit bud på hold i den bedste række er 11: AB, Brønshøj, Nykøbing (B1901), Næstved, Skovshoved, Slagelse, Vanløse, B93, Frem, Holbæk, VSK Aarhus (Skovbakken) og Aarhus Fremad. Det blev vist endda 12 hold.
Mit bud på hold i den bedste række er 11: AB, Brønshøj, Nykøbing (B1901), Næstved, Skovshoved, Slagelse, Vanløse, B93, Frem, Holbæk, VSK Aarhus (Skovbakken) og Aarhus Fremad. Det blev vist endda 12 hold.

Og så vil jeg gerne tilføje HIK. Men vi skal tilbage til den sidste halvdel af 30´erne og den første halvdel af 40´erne :-)
Det tæller med KennethF. Så er tallet pt. 13:-)
Når man nu er opvokset nær Holbæk, har fulgt dem igennem 25 år og nu er bosat i midtjylland, så er det ret sjovt. Jeg tænker da, at jeg skal ud at se Holbæk.
Southampton AGF
Øv øv øv !!!

Når man nu er opvokset nær Holbæk, har fulgt dem igennem 25 år og nu er bosat i midtjylland, så er det ret sjovt. Jeg tænker da, at jeg skal ud at se Holbæk.


Jeg ved HBI har mindst en meget glødende fan i Jylland, der har tilknytning til Holbæk.
Han er vidst admin på HBI tilhængernes side på Facebook.
Så du vil næppe stå alene mand på et udebaneafsnit.
Samt så har vi vidst nogle få unge gutter, der godt kan lide lange aways.

WE ARE [b]FANS[/b] WE ARE [b]OWNERS[/b] When everyone around seems bought and sold We are worth our weight in gold! [u]Anti[/u]-listen: Milton Keynes, Red Bull GmbH, Farum, Sportwashing, Forenings Sell-Outs
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ærgerligt for BK Frem, B93 og Holbæk BK !
Det bliver nogle lange ture, og hjemmekampe uden mange udebanefans..


Jeg vil sagtens kunne indrømme at man ikke skal kunne regne med mange udebanefans fra HBI´s side.
og B93 vil givetvis kunne samle flere.

Men tænker at du undervurderer BK Frem´s evne til at samle folk til away.

Desuden... Holbæk Boldklub eksisterede fra 1925-31 (som en slags protestklub) - og Holbæk Idrætsforening fra 1900-1931.
De fusionerede altså i 1931.

(Så jeg ser ikke en helhjertet fusion som noget skidt nødvendigvis.
Det er mere mange af de halvhjertede Overbygninger mellem klubber, der er lidt sløje.
Og så de overbygninger af en enkelt klub, oven på sig selv, så at sige.
Og der har Holbæk B&I i den grad været skyldige, fra 2008-14, kan man roligt sige!)
WE ARE [b]FANS[/b] WE ARE [b]OWNERS[/b] When everyone around seems bought and sold We are worth our weight in gold! [u]Anti[/u]-listen: Milton Keynes, Red Bull GmbH, Farum, Sportwashing, Forenings Sell-Outs
Nu tror jeg aldrig jeg har set en kamp i 2. division live, men bosat i Hørsholm, så overvejer jeg lidt at vælge en 2. divisionsklub at holde med og se på stadion ved siden af min kærlighed til Vejle. Men er man på udebane bliver man så placeret på et udebaneafsnit bag det ene mål som i superligaen eller er folk bare blandet? Håber lidt det sidste.
De fleste steder i 2.div, der sætter/stiller man sig blot hvor man vil.
Eller osså ligger der i BMP´s svar at han stærkt under vurdere Nykøbing FC chancer i næste sæson bevist, for at ryste posen lidt i 2 division og fornemme de andre an...
Uden tvivl, så er Nykøbing FC nok den største bejler til direkte opryk i kommende sæson, uanset BMP´s eller Nykøbings egne udmeldinger, medmindre Næstved eller Roskilde kommer op i gear !

Nykøbing FC bliver enormt svære at bide skeer med som der ser ud nu...
Sule12 Tak for svaret.
Annonce