Snak

Mere indhold efter annoncen

2. div-lodtrækning: Frem, B93 og Holbæk i vest

man 3. aug 2020

BK Frem skal sammen med B93 og Holbæk spille i 2. division vest som de tre øst-hold.



Læs hele nyheden her
En Bet for de tre nedrykkere i år, Roskilde, Nykøbing og Næstved, at kun et af holdene kan rykke op da de er i samme pulje mens der ingen nedrykkere er i vest puljen
Pøj til jer 3 i Vestkredsen, aldrig sjovt at trække nitten.
Bittert at 2 Kbh hold, skal til Jylland. Der havde været lidt ræson i at køre Slagelse.

Fedt med Roskilde Derby - hvis ikke FC er gået Kongo på det tidspunkt
Spænd hjelmen Brønshøj!
Brønshøj Boldklub
Hvis 2 div. var en enkelt række ville minimum 4/6 potentielle oprykkere være fra øst. De tre nedrykkere, Brønshøj og til dels AB ser alle stærke ud. Vestpuljen må blive et parløb mellem Middelfart og Aarhus Fremad. Måske Brabrand også kan gøre sig gældende.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
der ingen nedrykkere er i vest puljen


Nu var der heller ikke nogen vesthold der rykkede ned fra første division.
Vif57: Ser der bestemt ikke som en nitte. Sporgsligt er rækkerne nogenlunde lige, men til gengæld en masse fede away-ture.
Ambitiøse Middelfart og Aarhus Fremad må da sende en stille tak til lodtræknings guderne.

Og uha jeg glæder mig til at følge østkredsen. Der er så mange stærke hold at selv top 6 som går over i den nye 1/2.division bliver en gyser.
Det kunne bestemt have været værre
Ærgerligt for BK Frem, B93 og Holbæk BK !
Det bliver nogle lange ture, og hjemmekampe uden mange udebanefans..

Men som NFC fan glæder jeg mig allerede til opgør imod Næstved, Slagelse, og 2 x Roskilde....
Det bliver en vild sæson for både NFC, Næstved, FC Roskilde og Brønshøj, som alle i Øst rækken vil kæmpe om første pladsen.....

Desværre ser jeg Brønshøj som den stærkeste spiller pt...
Annonce