Grunden til at pokalkampene må spilles, er jo, at turneringen bliver regnet som professionel. I så fald burde de hold, der skal spille kampe i denne turnering, jo egentlig også have lov til at træne. Det må spillerne i 2. division jo, lige meget om de er professionelle eller ej.
Turneringer
Om Bold
Hent vores app
Udgives af
- Bold/Medieselskabet af 2017 A/S
Kontakt
- Rådhuspladsen 37
1785 København V
cvr. nr. 26249120
er ultimativt ejet af JP/Politikens Hus A/S.