Snak

Mere indhold efter annoncen
Grunden til at pokalkampene må spilles, er jo, at turneringen bliver regnet som professionel. I så fald burde de hold, der skal spille kampe i denne turnering, jo egentlig også have lov til at træne. Det må spillerne i 2. division jo, lige meget om de er professionelle eller ej.
Annonce