Snak

Mere indhold efter annoncen
Faktum er at AGF p.t spiller bedst fordi de har et HOLD der fungerer. FCK og FCN har dygtigere (og dyrere) spillere, men de fungerer ikke særligt godt sammen. Specielt ikke i superligaen, hvor det virker til at der ikke er så stor motivation for at gøre den nødvendige indsats - fokus er for meget i Europa. Men skønt for GF at det kører som det gør nu - de points der hentes nu (og dem FCx sætter til) tæller alle lige godt når tabellen gøres op til foråret - så må vi se hvad det rækker til.
Annonce