Det her kan umuligt være overraskende! - vi har spillet 1 god kamp ud af 4, indtil i dag.. vi har erstattet etablerede offensive kvalitetsspillere, med 2 udviklingsprojekter fra Japan, derudover spiller vi med en til stadighed ikke 100% optimal 3 mands kæde nede bag til.
Og så må del vel siges, at være et temmeligt åbenlyst problem, at situationen med vores pt. bedste spiller i C.B. stadig ikke er løst..
Og så må del vel siges, at være et temmeligt åbenlyst problem, at situationen med vores pt. bedste spiller i C.B. stadig ikke er løst..
Romantiker og forkæmper for den "sande" fodbold, f*** Saudi og andre rigmænd i fodbold.