Godt resultat for FCK, hold da op hvor er Malmø dog ringe. Var det virkelig deres hjemmebane :O .
Snak
5 i fokus: Hvor var hadet, Malmö?
tirs 5. aug 20:50
Det endte i en nordisk fuser, da Malmö FF og FC København spillede 0-0 på Eleda Stadion i det første opgør i Champions League-kvalifikationen. Se Bolds fokuspunkter her.
Læs hele nyheden her
tirs 5. aug 21:51
Imponerende at de samme skribenter i et skriv lige ovenover skriver, at “hadet var ikke til at tage fejl af” - hvordan EB kan holde ud at se på det journalistiske niveau eller mangel på samme - uanset at det er en fodboldside - er uforståeligt. Er der en redaktør til stede?
tirs 5. aug 22:05
Hvordan er det et godt resultat for FCK? Den er snorlige og FCK skabte intet stort…Malmø håbede på kontrasspillet ville fungere
Redigerettirs 5. aug 23:35
Bold27........
Enig hvad fanden sker der for bolds gymnasie skribenter.......
"Hvor var hadet"....hold nu kæft en overskrift på et ligegyldigt skriv om absolut ingenting.
Edit: de er selvfølgelig super amatører og klart fans , men det der med at tre skribenter deler en nedtakt........ej det er sku ikke godt.
Enig hvad fanden sker der for bolds gymnasie skribenter.......
"Hvor var hadet"....hold nu kæft en overskrift på et ligegyldigt skriv om absolut ingenting.
Edit: de er selvfølgelig super amatører og klart fans , men det der med at tre skribenter deler en nedtakt........ej det er sku ikke godt.