Snak

Mere indhold efter annoncen
Eneste profil tilbage som nu bliver solgt. Vel forståeligt men den elendige økonomi aab er havnet i,selvom sse22 har kørt klubben i sænk og de stadig ikke har tænkt sig at investere flere penge i truppen. Aab får bare kunstigt åndedræt nu,og med nuværende trup engang vil havne i top 4. Så tragisk.
Jo takk håper Dave👍 liker strategien til B/G nå som henter mer etablerte spillere. Stort salg blir da en bonus, men man vet man får proven Superliga/Eliteserie spillere som gjør at de holder seg i toppen i ligaspill med stor sikkerhet. Og med europa ranking er man sikret stabile inntekter salg eller ikke. Var det slik at Jørgensen er venstrefotet?
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Virker som et solidt næste skridt. Tillykke til alle tre parter involveret:D
Målet må være overlevelse.
Jeg tror ikke Aab kommer retur denne sæson. Feltet, der kæmper om oprykning, bliver bredere og stærkere for hvert år. I år er ingen undtagelse.. og der synes at være meget ´shit´, de skal ha´ styr på i Ålborg..
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad skal EfB have i videresalg ? Nogen som ved det ?
Tipsbladet skriver 15 %
EfB får ca. 3 mio kroner. AaB 23 mio kr.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Vel egentlig forventet at en spiller af hans kaliber ikke ville blive endnu en sæson i 1. div.
Og glædeligt at der ryger en smule mønt tilbage til EfB som solgte ham for en citronmåne og en 6 pack Pepsi Max til Aab.

Tror næste vi tjener flere penge på videresalg af vore gamle spiller, end hvad vi fik i kassen for dem i første omgang.
15% af 26 mio er vel nærmere knap 4 millioner
Annonce