Hvordan kan man her ytre sig om holdets muligheder i 1 division, når træner og trup ikke er færdigbygget? Barnlige kommentarer.
Snak
tirs 22. jul 16:22
Låg på: AaB betalte alligevel mere for Jørgensen end EfB betalte AB for Tim Freriks. Det var vel knap panten for en 6pack han gik for.
tirs 22. jul 16:28
Tak @Kapusha @Daveerichgrohl dejligt nuanceret. Tak og Credit til MJ for loyal indsats mange kampafgørende bidrag over lang periode. @bold 261013 har du noget alle andre ikke kan undvære? Id th m dig
UD af bussen Dansk folkeparti! I optager dyre pladser for nye danskere som forsøger at integrere sig, men end ik har råd at lade børnene gå til fodbold.
ons 23. jul 10:19
Det er godt for ham og for Bodø. Det er et perfekt skifte, jeg tror han bliver den næste store succes-og videresalgshistorie oppe i det høje nord, og vi er heldige med, at der er blevet forhandlet så godt, så der faktisk kommer penge ud af salget. Hvad AaB skal stille op med den amputerede og stadig uharmoniske trup - jeg har skreget på ægte, modne 6´ere i lang, lang tid og dem har vi nu fået 2 af, som måske, det vil tiden vise, er gode nok til at gøre en forskel - men pladserne angreb (alle positioner), målmand og centerforsvar mangler i den grad tyngde og kvalitet, hvis man skal tro på oprykning i første forsøg.
**** AaB **** – Four Championships, Three Cups, Two Funerals & Infinite F..k-Ups