Så kom den obligatoriske nedladende kommentar fra en FCM fan. I bliver ikke større af at forsøge at gøre andre mindre.
Det er måske meget sigende, at Brøndby fans fejrer mesterskabet, fordi de støtter Brøndby, mens alle andre fans fejrer mesterskabet, fordi det var et hvilket som helst andet hold end FCM, der vandt.