@slejser kongen
Nej, lad os sige det - i det mindste forsøger vi, i modsætning til alle jer kedelige ´traditionsklubber´, der kører en konservativ tilgang, og aldrig udvikler sig.
I sagde også, at vi aldrig vikke vinde DM, at vi aldrig ville komme i CL - der er sker meget på 6 år, så lad os nu se ;-).
@El Pollo Loco
Tager vi som et kompliment. Man gør sateme noget rigtig, når en klub som AaB kan hade Midtjylland mere end eksempelvis BIF, FCK og AGF for den sags skyld ;-). Der er koldt på toppen.
Nej, lad os sige det - i det mindste forsøger vi, i modsætning til alle jer kedelige ´traditionsklubber´, der kører en konservativ tilgang, og aldrig udvikler sig.
I sagde også, at vi aldrig vikke vinde DM, at vi aldrig ville komme i CL - der er sker meget på 6 år, så lad os nu se ;-).
@El Pollo Loco
Tager vi som et kompliment. Man gør sateme noget rigtig, når en klub som AaB kan hade Midtjylland mere end eksempelvis BIF, FCK og AGF for den sags skyld ;-). Der er koldt på toppen.
En tro, et håb, en kærlighed!
Midtjylland for altid.