Snak

Mere indhold efter annoncen
@slejser kongen

Nej, lad os sige det - i det mindste forsøger vi, i modsætning til alle jer kedelige ´traditionsklubber´, der kører en konservativ tilgang, og aldrig udvikler sig.

I sagde også, at vi aldrig vikke vinde DM, at vi aldrig ville komme i CL - der er sker meget på 6 år, så lad os nu se ;-).

@El Pollo Loco

Tager vi som et kompliment. Man gør sateme noget rigtig, når en klub som AaB kan hade Midtjylland mere end eksempelvis BIF, FCK og AGF for den sags skyld ;-). Der er koldt på toppen.
En tro, et håb, en kærlighed! Midtjylland for altid.
Han er en ganske fin superligaspiller, der kun bliver bedre på et bedre hold. Han har et godt spark, og er ung og sulten. tak for indsatsen i AC
@Randy Marsh -hvad tænker du så nu om Prip?...
Gul er en smuk farve, også når det ikke er påske
Annonce