Snak

Mere indhold efter annoncen

AaB bekræfter: Køber AC Horsens-profil

fre 18. jun 2021

AaB køber offensivspilleren Louka Prip i AC Horsens, meddeler begge klubber fredag.



Læs hele nyheden her
Tak for turen Prip, du har gjort det godt i den gule trøje, i ACHorsens samler vi på penge og det kan undre nu hvor bankerne tager minus renter.
ACHorsens
Velkommen til AaB, Louka Prip!
AaB fan i medgang og modgang
Han skal da have lov at spille før vi dømmer ham.

Men en forstærkning fra et nedrykker tonser hold, vil jeg forbeholde mig retten til at være skeptisk.

Håber godt nok der er større navne på blokken denne sommer.
Velkommen til, Prip! Tror skam nok det skal blive rigtig fornuftigt.
http://www.6-eren.dk/premierleague/her-er-8-rundes-bedste-m%C3%A5l
Prip har massere potentiale, men var blot for langt fra truppen i Brøndby - men direkte 1:1 med van Weert er han ikke endnu…
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvilket nummer får han?
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen" - Søren Frederiksen Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
Som neutral: Kan dette køb få nogen betydning for Kusk. Jeg mener: de har jo en del af det samme, omend jeg dog synes Kusk er på et noget højere plan.

//hjst
"Engang Danmarks fodboldby nummer 1. "Klubånd i solskin - troskab i regn"
18
Han har været god for Horsens, og håber bestemt også han får succes i AAB.
Held og lykke Prip
AC Horsens
Jeg vurdere at de fleste spillere fra på deres top niveau var længder over det top niveau jeg har set fra Prip.
Kunne han gå hen og blive en god AaB spiller? Ja det kunne han bestemt godt.
AC Horsens Arsenal FC Ja tak til pyro på stadions igen!
Annonce