Snak

Mere indhold efter annoncen

AaB-chef afslører: Talte med Bo Svensson

tirs 9. feb 2021

AaB's sportschef, Inge Andre Olsen, havde samtaler med Bo Svensson, inden han tog til Mainz, og den danske træner gjorde et godt indtryk, fortæller han.



Læs hele nyheden her
" ... og bliver sikkert landstræner om nogle år". Komisk bemærkning, når man lige har fået ny landstræner
Huh? Så Hjulmand er altså fredet på den post de næste 10-20 år eller hvad tænker du lige? Det er da en helt fair bemærkning når man kan se potentialet er der for en ung, dansk cheftræner.
Synes nu også begrebet "nogle år" er lidt underligt. For mig er "nogle år" ikke voldsomt lang tid, måske 5 år og helt sikkert mindre end 10. Han kunne vel have sagt noget i retning af - hvis Bo Svensson fortsætter sin udvikling bliver han på sigt en oplagt kandidat som landstræner. -

Det trak AaB sgu laaaangt det korteste strå.
Nu er Inge jo også nordmand, så kan jo være at begrebet har en lidt anden betydning hvor han er fra :)

Ej, man skal ikke tage det som andet end ros til Svensson, som alt andet end lige virker til at have potentialet til at overtage landstrænerposten på et tidspunkt. Om det så kan blive aktuelt er om nogle år, eller nogle år plus lidt flere år, må tiden jo vise.
Annonce