Hvorfor er Sundby Idrætsparks bane bedre end Helsingørs og Køges?
Snak
AaB har 1. divisions bedste bane - kunstgræs dumper
ons 3. dec 09:42
Hybridbanen på Aalborg Portland Park er blevet kåret som den bedste i Betinia Ligaen, mens flere kunstgræsbaner befinder sig i den tunge ende af tabellen.
Læs hele nyheden her
ons 3. dec 09:55
Men kredit for å ha sitt navn på stadion Helsingør. Heller det enn Autocentralen Park, høres mer ut som parkeringselskap:)
#Bodø/Glimt #ManUnited
#Weareinlove
ons 3. dec 10:19
"Hvad hjælprr det med en god bane når holdet er lort?"
Hvilken tåbelig og primitiv kommentar, ved du hvad dannelse betyder?
Hvilken tåbelig og primitiv kommentar, ved du hvad dannelse betyder?
ons 3. dec 11:22
Flot med DS Arena på en 3. plads. Tidligere kendt som en meget knoldet bane, der ikke blev plejet ordentligt. Godt at se at de har gjort noget ved det.
Hobro
ons 3. dec 12:22
Godt nok skidt for BWA på en 7.plads, husker som om vi altid lå i toppen i disse kåringer da vi var i suppen
ons 3. dec 12:44
Positivt overrasket over DS Arena ligger så langt oppe og negativt overrasket over Blue Water Arena ligger så langt nede.
At AaB har den bedste bane kommer næppe som nogen overraskelse. Hybridbaner er bare toppen af poppen.
At AaB har den bedste bane kommer næppe som nogen overraskelse. Hybridbaner er bare toppen af poppen.
Håbløs fodbold romantiker der efterhånden hellere vil se de lokale serie hold end CL.
Redigeretons 3. dec 13:00
Den eneste kamp hvor Lyngbys bane ikke har været i prima stand i denne sæson, var i sidste hjemmekamp mod Esbjerg, men der skulle banen også ryddes for sne, inden der kunne spilles. Ellers er jeg ikke overrasket over, at vores bane ligger så højt på listen. Den er satme lækker :-).
Jeg er heller ikke overrasket over at Helsingørs bastard af en kunststofbane ligger i bunden. Forfærdelig bane og frygteligt stadion i det hele taget. At vi så allerede har været tvunget til at spille deroppe to gange i sæsonen, fordi vi også mødte Helsingør i pokalen gør ikke tingene bedre, og nu ser det også ud til at Hillerød kommer i top 6, så vi skal spille endnu en kamp deroppe (hvis Lyngby kommer i top 6, jeg jinxer intet).
Jeg er heller ikke overrasket over at Helsingørs bastard af en kunststofbane ligger i bunden. Forfærdelig bane og frygteligt stadion i det hele taget. At vi så allerede har været tvunget til at spille deroppe to gange i sæsonen, fordi vi også mødte Helsingør i pokalen gør ikke tingene bedre, og nu ser det også ud til at Hillerød kommer i top 6, så vi skal spille endnu en kamp deroppe (hvis Lyngby kommer i top 6, jeg jinxer intet).