Snak

Mere indhold efter annoncen

AaB henter tysk keeper

tors 23. maj 2024

AaB henter den 23-årige keeper Vincent Müller i MSV Duisburg på en fri transfer.



Læs hele nyheden her
Hvordan kan man være på rov, når det er en spiller uden kontrakt om en måned?
Lugter af et panikkøb...
Man må jo tro på de har kigget nøje på ham, da det nok ikke er CV´et som han er hentet på,

65 kasser lukket ind i denne sæson og nedrykning fra 3 Bundesliga. Fotmob vurdering på 6.18.
Men det kan jo sagtens være han er god, mens resten af holdet hænger.
AGF og kun AGF!! KSDH!!
Han har da scoret i en kamp! Vel det eneste positive jeg kan se på den signing - https://www.youtube.com/watch?v=1isPi62SBJA.
Jeg ville havde skrevet med HC fra OB
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lyder som en Bjørn Westrøm signing
Altid godt med gratis spillere - Müller kan blive en profil i AaB (har stået fornuftigt i Duisburg).
Müller kan blive en profil i AaB (har stået fornuftigt i Duisburg).

Har du set meget Duisburg, eller hvad bygger du det på? 😅

EDIT: Jeg sprøger kun, fordi jeg som AaB fan krydser fingre for, at du har ret.
Jeg synes det lyder spændende... Han kan godt blive fin. PSV må jo have set noget i ham dengang.
Lynge Høvdingen
Der sidder satme mange tabere herinde og venter på at sprede negativitet om modstander klubber. Junior undtaget.

Lad os se hvad han er for en målmand, går ud fra de har godt styr på det tyske marked.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Annonce