Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvor mange kampe spillede han for PSV ?
Det bedste vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere
- Lynge Jakobsen
Lyder som en Bjørn Westrøm signing

Hvordan? Jeg kan umiddelbart ikke se det. Plejer Bjørn Westrøm signings ikke at være dyre og løntunge?

Jeg tænker, at ham tyskeren her er ret billig i drift.

Kigger vi på de tre seneste norske sportsdirektører i Superligaen, er der meget tilbage at ønske. Inge André Olsen, Stig Inge Bjørnebye og Bjørn Westrøm har alle hentet mange dyre spillere til AaB, OB og AGF uden den nødvendige kvalitet.
Annonce